26
Апр

Типи планування офісів

Існують три основні типи планування офісів:

  • закритий;
  • відкритий;
  • змішани.

Закритий тип — представляє розділені між собою кімнати виконання певних функцій компанії, наприклад бухгалтерія, кабінет керівника тощо. Такий варіант обмежує колективне спілкування, що підходить далеко не кожному на підприємстві.

Відкритий тип — досить великий простір, розділений офісними перегородками (не капітальними стінами), тут існують спеціальні зони функціонального значення. Такий тип чудово підходить для спільної роботи працівників.

Змішаний тип — найбільш раціональний варіант планування офісу, який чудово поєднує в собі елементи перерахованих вище типів планування.

Компанія МаксОфіс надає повний комплекс послуг із підготовки офісу до роботи для Вашого бізнесу. Ми створюємо Офіс Під Ключ з найкращим співвідношенням ціна-якість: ремонт офісу та оздоблення, системи безпеки, офісні меблі, комп’ютери та інш.

Плануйте свій бізнес сьогодні разом із МаксОфіс!